Monday, January 11, 2010

J.U.N.K.I.E.S




dah lame tak mengarang dkt sini.. otak tgh pusing2 pening malam,
baik jugak kalau nk menaip kan.. menaip begini pun bolehh!..

TUHAN tunjukkan aku jalan,
TUHAN tunjukkan aku kawan,
TUHAN tunjukkan aku kebahagiaan;
TUHAN tunjukkan aku kegembiraan,
TUHAN tunjukkan aku ketenangan!

Aku gembira dgn apa yg aku ada,
tambahan,
aku di kurniakan TUHAN untuk menerima makhluk ciptaannya,
Shafiq Jizman..


uishh..
dengar name je rase nk geget,
bagai2 peel mamat ni..
tapi kamu sanggattttt terbaik bulan!
aku sampai tak tahu bahagian mana yg melengkap kan diri kau ntk hidup dgn akku!
AKU SAYANG KAMU BODOW.
slalu dah aku bgtau kaw,
ble melekat baru nak malu sane sini..

thanx to all our friends who had make our dreams and prayers cool ;)
Teman2, kamu semua miliki kasih syg aku,
cuma yg special nya bulan, dia dpt aku ntk dia, dia dan dia!
SAHAJA..
nasibb baiikk ahh..
hehehhehe
Buat East, Timer, Pacak, Aar, Kopi, Ja, Boy,
kamu smua slalu ada ntk kami,
we love u brothers!


only heaven knows how much love we find for ourselves..

LOVE,
AWEENO NINO.

No comments:

Post a Comment